Hej på er!!

Kommentera
Vem är Yoshi?
 
 
Jag heter Yoshi, flyttade från Tokyo, Japan tillsammans med familj i 2016. Min fru är japansk och har vi två barn, 4 år flicka och 11 månader flicka.
 
Jag är 36 gammal år kille och jobbar på Öhlins Racing AB som ingenjör. Jag jobbade på BMW Japan som Quality Engineer för 2 år och Honda R&D för 9 år som Desgin Engineer.
 
Vad ska Yoshi skriva?
Nedanstående är omfattning för den här bloggen.

- Jag skulle vilja ge något bra saker till svensk samhället, inte bara betalning skatt!!

- Eftersom jag har en bakgrund som bilindustri ingenjör i Japan, jag kommer att fokusera kultur skillnad mellan japansk och svensk bilindustri huvudsaklig.

- Att skriva bloggen på svenska är jättesvårt för mig, det är min stor utmaning men det är också bra att förbättra mitt svenska.

- Därför den här bloggen är för svensk samhället och själv.


Jag ska skriva om "varför flyttade till Sverige?" i nästa artikel!!

Ha det bra!